מה חשוב לדעת כשקונים שעון חכם לילדים?

עם כל כך הרבה שעונים חכמים שונים לילדים לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם אידיאלי עבור הילד שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את השעון הטוב ביותר עבור כל בני משפחתך:

התחל בלחשוב אילו תכונות הילד שלך ידרוש הכי הרבה. לדוגמה, אם הם דורשים את היכולת לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט ולהשתמש בטכנולוגיית GPS, אז בחרו במכשיר המספק את כל היכולות הללו.

מהן התכונות?

כשקונים שעון חכם לילדים, יש הרבה אפשרויות. כשאתה בוחר אחד למשפחה שלך, קחו בחשבון אילו תכונות חיוניות ביותר ואז מצאו את המכשיר העונה על כל הדרישות שלכם.

גשש GPS עם התראות SOS הם תכונות חיוניות שיש לחפש בשעון חכם לילדים. הם מאפשרים לך לפקוח עין על מיקומו של ילדך ולשלוח שיחות חירום לאנשי קשר ייעודיים כאשר הם נמצאים בסכנה.

שמירה על קשר עם ילדכם בכל עת מתאפשרת באמצעות שיחות דו-כיווניות, המאפשרות להוסיף ולנהל עד עשרה אנשי קשר באמצעות האפליקציה התואמת. יתר על כן, ניתן להגדיר אזורים בטוחים אשר שולחים התראת טקסט כאשר ילדכם נכנס או עוזב אזור כמו בית ספר.

האם עיצוב תורם ישירות לאפליקציות?

שעונים חכמים רבים לילדים מגיעים עם אפליקציות משעשעות. חלקם משחקים, בעוד שאחרים מספקים תכונות ניהול זמן.

רוב המכשירים מספקים גם מעקב GPS, כך שהורים יכולים לפקוח עין על מיקומו של ילדם. בנוסף, רבים מגיעים עם תזכורות למטלות ותכונות שימושיות אחרות שנועדו להפוך את החיים לפשוטים יותר עבור ההורים.

ייתכן שחלק מהילדים אינם מבוגרים מספיק או מוכנים לטלפון, ולכן שעונים חכמים יוצרים טכנולוגיות היכרות נהדרות המאפשרות להם לחקור בעצמם תוך מתן שקט נפשי להורים.

רוב השעונים החכמים מגיעים עם בקרת הורים המאפשרת לך להגביל את הגישה שלהם לפונקציות מסוימות כמו שיחות קוליות וטקסטים. אתה יכול גם להגדיר מגבלות זמן לשימוש וללמד אותם התנהגות אינטרנט אחראית על ידי שמירה על פרטיות המידע האישי.

השקעה בשעון חכם לילדים שמתמצאים בטכנולוגיה והלהוטים לעמוד בקצב היא רעיון מצוין. עם זאת, ודאו שהשעון תואם הן את גילם והן את אישיותם כך שהוא ישמש גם חינוכי וגם משעשע בבת אחת.

שעונים חכמים הם כלי שלא יסולא בפז לניטור המיקום, הבטיחות והבריאות של ילדכם. חלקם אפילו מגיעים עם משחקים ואפליקציות כדי לבדר אותם.

חלק מהשעונים הללו אפילו כוללים קישוריות סלולרית, המאפשרת להם לבצע שיחות, הודעות טקסט ולהשתמש בתכונות מעקב GPS. יתר על כן, חלקם עשויים להיות מצוידים בבקרת הורים המגבילה את הגישה שלהם לשקעי מדיה חברתית, משחקים ופונקציות אחרות.

השעון בנושא Xiao Tian Cai Z8 רובוטריקים הוא מתנה אידיאלית לילדים שמעריצים את האוטובוטים. הגוף המתקפל שלו חושף שתי מצלמות – אחת לתמונות סלפי ואחרת להקלטת סרטונים – מושלמת למעקב אחר זמן!

מה זה חיי סוללה ובטיחות?

בקניית שעון חכם לילדכם, חיוני שהמכשיר יהיה בעל חיי סוללה מרשימים. ילדים שוכחים לעתים קרובות מתי המכשירים שלהם זקוקים לטעינה ואין להם גישה למטענים נוספים, כך שיש אחד שמציע שימוש ממושך הוא אידיאלי.

בהתאם לגיל ילדך, ייתכן שתרצה לבחור בשעון חכם פשוט יותר ללא תכונות מורכבות. זה יקל עליהם את השימוש והתפעול מבלי שתצטרך לסייע בכל משימה.

סוללות השעון החכם מתרוקנות במהירות כאשר אינן בשימוש, לכן עדיף לכבות אותן ככל האפשר כאשר אינן בשימוש. זה נכון במיוחד עבור דגמים עם מסכים דולק תמיד, אשר צורכים הרבה חשמל כאשר הם לא פעילים.

שעונים חכמים לילדים מציעים תכונות בטיחות רבות, כגון מעקב GPS ויכולות גיאופנסינג. יכולות אלו מאפשרות להורים להישאר בשליטה על ילדיהם כשהם בחוץ.

תכונה חיונית נוספת היא שיחות 911. ניתן לתכנת חלק מהשעונים ליצור קשר עם שולחי חירום במידת הצורך.

דגמים מסוימים מספקים גם חומות אש להגבלת גישה לאינטרנט ללא פיקוח, מה שיכול להוות דאגה גדולה עבור חלק מההורים. יתר על כן, בדוק את בקרת ההורים של המכשיר כדי לשלוט למי הילדים יכולים לשלוח הודעות ומה הם רואים על המסך.

לפרטים נוספים : שעון טלפון לילדים, MEWATCH